تو بر لبان سرد من سرود عاشقانه ای
 
چه دوس دارین
معماري روانشناسی طنز تجارت آینده زندگی
 
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 23:14 ::  نويسنده : aghil

تو بر لبان سرد من سرود عاشقانه ای
برای پر گشودنم تو بهترین بهانه ای
امید آخرین من!خیال دلنشین من!
بهار سبز من تویی که با گل و جوانه ای
به آسمان چشم من تو شطی از ستاره ای
به لاله زار سینه ام تو موجی از جوانه ای
به هر چه می رسم تویی!نمی روی زخاطرم
به هر کجا که می روم تو یی که در میانه ای
از آسمان اطلسی شبی دوباره می رسی
که نذر عاشقان کنی سلام عاشقانه ای
شکوه دفتر غزل!مرا به خلسه ات ببر
طلوع شعر من تویی که شور هر ترانه ای
تو ای شکوفه ی نگاه!در این زمانه ی گناه
چو لحظه های پاک من غریب و شاعرانه ای
برای عشق و آشتی تو اولین نشانه ای
برای مهر ودوستی تو آخرین اشاره ای!!..



درباره وبلاگ

به وبلاگه خودتون خوش آمدین
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چه دوس دارین و آدرس amrican.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1733
بازدید کل : 50949
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 2



>